Avtaleoppdrag
Verktøy som forenkler rapportering og administrering av faste/repeterende oppdrag. Administrator legger inn informasjon på en unik kode som festes på objektet. Når operatøren kommer til objektet som skal slamsuges/spyles, skannes koden og den forhådsutfylte informasjonen kommer frem på skjermen. Alt operatøren trenger å gjøre er å fylle ut en forhåndsdefinert sjekkliste og hvor mye avfall som er tatt med. Rapporten sendes automatisk ut til kunde og neste oppmøte oppdateres automatisk hos administrator. På denne måten forenkles hverdagen til operatøren og oversikten til administrator er alltid oppdatert.
- Administrere faste oppdrag
- Full kontroll på arbeidet som er utført og når neste oppdrag er planlagt
- Mulighet for å legge inn detaljert informasjon knyttet til oppdraget
- Unik kode for hvert objekt
- Driftsrapport basert på forskrift for tømming og rengjøring av fett- og oljeutskillere
- Standardisert sjekkliste forenkler rapport arbeidet
- Kunde har mulighet for å sjekke neste tømming/oppdrag ved å skanne koden på objektet
- Avfall registreres, og gir mulighet for å ta ut detaljerte rapporter
- Rapport sendes automatisk til kunde etter endt oppdrag. Reduserer administrasjonsarbeidet betraktelig
Andre moduler
Bestill Zapit til din bedrift
Fyll ut skjemaet og vi kommer tilbake til deg. Det er viktig du krysser av hvilke moduler du kan være interessert i.